Follow Sami Sarhan @SarhanNews on twitter

Sunday 29 May 2011

اختفاء ثلاثة فرنسيين في حضرموت جنوب اليمن
Three French aid workers reported missing in Yemen
مشاهير123 - اكد المتحدث باسم الخارجية الفرنسية برنار فاليرو ليل السبت الأحد أن فرنسا فقدت أثر ثلاثة من مواطنيها يعملون في المجال الإنساني في مدينة حضرموت جنوبي اليمن، دون أن يأكد ما إذا كانوا قداختطفوا.
اعلن مسؤول في اجهزة الامن اليمنية ان ثلاثة فرنسيين يعملون في المجال الانساني بينهم امرأتان اعتبروا السبت في عداد المفقودين في حضرموت في جنوب شرق اليمن، مرجحا ان يكونوا قد تعرضوا للخطف.
واكد المتحدث باسم الخارجية الفرنسية برنار فاليرو فقدان الثلاثة. وقال "تلقينا معلومة من سفارتنا في صنعاء تفيد بفقدان ثلاثة من مواطنينا في اليمن".
واضاف فاليرو "نحن في حالة استنفار لمعرفة ما حصل" مضيفا ان السلطات الفرنسية "على اتصال مباشر بالسلطات اليمنية وخصوصا بقوات الامن".
English: Machahir123 - Three French aid workers were reported missing in Yemen on Saturday after failing to return to their residence in Seyun and are feared to have been kidnapped, a security official said. A search for the three is underway.
 Three French aid workers in Yemen, two of them women, were reported missing on Saturday in Hadramawt province in the country's southeast, a Yemeni security official and Paris .
The official, speaking on condition of anonymity, said the three were reported missing when they failed to return to their residence in Seyun for lunch, adding that "their mobile phones were suddenly switched off."
              

No comments:

Post a Comment